21 oktober - Reisverslag uit Toorak, Australië van Freddy Wouters - WaarBenJij.nu 21 oktober - Reisverslag uit Toorak, Australië van Freddy Wouters - WaarBenJij.nu

21 oktober

Door: Freddy

Blijf op de hoogte en volg Freddy

21 Oktober 2015 | Australië, Toorak

Hoi allemaal.
Het is nu al weer tien dagen geleden dat we een goede internet verbinding hadden om de blog te kunnen updaten.
Dus we hebben er al weer heel wat op zitten.
12 oktober hebben we de camper afgeleverd in Adalaid en zijn wenaar Sydney gevlogen.
Daar werden wij opgewacht door mijn nicht Lidwien en mijn neef Rob met zijn vrouw Rikie.
Dat was een warm welkom, want we hadden ze bijna 38 jaar niet gezien.
Samen met hun zijn we naar het centrum van Sydney gereden en hebben daar het Opera House en de Harbour Bridge bekeken.
Met de veerboot hebben we een retourtje Manly Beach gedaan.
Op de terugvaart hadden we een geweldig uitzicht in de schemer van de avondzon.
13 oktober zijn we met Lidwien naar de Blue Mountains gereden, maar helaas door de mist konden we het mooie uitzicht niet bewonderen.
Later hadden we nog een BBQ en konden we de andere familie nog ontmoeten.
14 oktober zijn we weer vertrokken uit Sydney, richting Shoalhaven heads. Een mooi camping aan zee.
Onderweg nog de Nan Tien tempel bewondert.
15 oktober. onderweg vanalles bekeken... via Nowra, Ulladulla naar Batemans Bay gereden.
Ook hier weer een mooie camping aan zee.
16 oktober Naar de eerste inlandse stad van Australie: Goulburn hier gewandeld.
We wilden in het National Park overnachten, maar dat viel tegen. Wat spannende momenten bij het keren op een smal bergweggetje....
Toch op het laatst nog een camping gevonden in Quean Beyan.
17 oktober Canberra bekeken en doorgereden naar Cooma. En overnacht aan een prachtig meer in Jindabyne.
18 oktober gewandeld in een natuurpark gewandeld en de hoogste berg van Austraie gezien, waar de eeuwige sneeuw op ligt.
19 oktober op weg naar Lakes Entrance, maar niet verder gekomen dan Bemm River.
Een afgelegen plaatsje waar men zich afvroeg hoe we het gevonden hadden.
Onderweg nog een stuk door een regenwoud gelopen.
20 oktober Naar Lake Tyers gereden. Ook hier weer een prachtig uitzicht over de oceaan.
21 oktober Wakker geworden met een enorm vogel concert. Eerst een strandwandeling (tje) en door naar Sale.
Hier een expositie gezien in de Art Gallery en hier is de oudste Swing Bridge van Australie.
Toen naar Yarram waar we snel uitgekeken waren.
Nu zijn we in Toora, waar we gaan overnachten.
Al met al weer veel gezien en ook verschillende mensen gesproken.

• 21 Oktober 2015 - 13:00

Hanny En Gerrit:

Dat ziet er allemaal geweldig uit!!! Geniet er van mooi

• 21 Oktober 2015 - 16:53

Dennis:

Hallo,
    Leuke verslagen om te lezen, en zo herkenbaar allemaal.
    Heel veel plezier nog.
    Groeten Dennis

• 21 Oktober 2015 - 20:50

De Van Rossumpjes:

Aye mate,

Tjee, wat zijn jullie dagen gevuld, ben benieuwd hoeveel foto's dat gaan worden :)
    Maak er nog maar een heleboel, want nieuwe herinneringen maken is toch het mooiste wat er is!
    Groetjes uit Hengelo XXX

• 21 Oktober 2015 - 21:46

Margo Luttikhuizen:

Wat leuk om wat van jullie te horen en te zien. Ik ga er ook zin in krijgen en denk dat ik straks maar naar vluchten voor Sri Lanka ga kijken. Of vinden jullie dat we nu beter naar Australië kunnen gaan?
    Nog een fijne tijd daar.
    Groetjes, Margo

• 22 Oktober 2015 - 18:17

Sandra En Thomas:

Wat gaat jullie reis snel!! Erg leuk dat jullie familie hebben bezocht. Dat lijkt me bijzonder na zo'n lange tijd elkaar weer zien. Nog maar een weekje en dan kunnen jullie alle verhalen bij de reisverslagen vertellen. Het zal jammer zijn dat de reis erop zit, maar ik kijk er naar uit om jullie te verwelkomen op Schiphol!! :D
    Liefs Xx

• 22 Oktober 2015 - 23:16

Margreth:

Weer heel mooi geschreven over jullie prachtige reis!
    En begint inderdaad al aardig op te schieten!
    Geniet nog van jullie laatste week daar !
    Groetjes M en M

• 26 Oktober 2015 - 22:05

Gonda:

jullie hebben een geweldig mooi reisverslag met foto,s .Leuk om te volgen.
    Nog veel plezier en goede reis terug.